ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΤΜΗΜΑ TEXNΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ

OPEN
ART

Εισαγωγή στο 3Ds Max

Getting Started in 3ds Max

Το 3Ds Max, είναι μια εφαρμογή που περιλαμβάνει εργαλεία τρισδιάστατης μοντελοποίησης, σχεδιοκίνησης και φωτορεαλισμού. Είναι κατάλληλη για αρχιτεκτονικές μελέτες εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, μηχανολογικές μελέτες, καθώς και για τη δημιουργία videogames και animation.

Στα μαθήματα 3Ds Max που θα παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες, θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια πρώτη εμπειρία στα πιο χρήσιμα εργαλεία της εφαρμογής προκειμένου να αποτυπώσουν και να οπτικοποιήσουν τα σχέδιά τους φωτορεαλιστικά. Η εφαρμογή διαθέτει εργαλεία τρισδιάστατης μοντελοποίησης για τη δημιουργία σύνθετων αντικειμένων, συστήματα προσομοίωσης φυσικών και τεχνητών συνθηκών φωτισμού περιβάλλοντος, βιβλιοθήκες υλικών για την πιο ρεαλιστική απεικόνιση επιφανειών, εργαλεία σχεδιοκίνησης για τη δημιουργία animation και διαθέσιμους Renderer για τη δημιουργία φωτορεαλιστικών εικόνων υψηλής ανάλυσης για την παρουσίαση ενός μοντέλου ή μίας σκηνής.

Τα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αρχάριους και δεν προαπαιτείται η εμπειρία σε άλλες εφαρμογές τρισδιάστατης σχεδίασης.



Στόχοι Μαθήματος

Στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση της φιλοσοφίας και της χρήσης του 3Ds Max σε βασικό επίπεδο για την εύκολη δημιουργία και επεξεργασία απλών γεωμετρικών αντικειμένων, τη φωτορεαλιστική απεικόνιση φωτισμών και υλικών όπως και τη δημιουργία απλού animation σε αντικείμενα και κάμερες.

Syllabus

Εισαγωγή στο περιβάλλον του 3Ds Max – Βασικοί κανόνες
Δημιουργία και επεξεργασία τρισδιάστατων αντικειμένων
Δημιουργία Splines
Εισαγωγή στους τροποποιητές (Modifiers)
Box Modeling
Freeform Modeling
Εισαγωγή και επεξεργασία 3D αντικειμένων
Δημιουργία και εφαρμογή υλικών
Μεθοδολογία φωτισμού - Κάμερες και κίνηση
Σύνθεση σκηνής (Αντικείμενα-Φωτισμός-Κάμερες) - Τεχνικές Rendering

Πιστοποίηση

Στους συμμετέχοντες που ολοκληρώνουν με επιτυχία το μάθημα δίνεται ‘Πιστοποίηση Επιμόρφωσης’ στο πρόγραμμα OPEN ART από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Ιονίου Πανεπιστημίου (ΚΕΔΙΒΙΜ). Επίσης δίνονται 3 ECTS και 3.6 ECVET.

Περίοδος / Διάρκεια

Χειμερινό Εξάμηνο
Τα μαθήματα είναι δίωρα και πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες για τη διευκόλυνση των συμμετεχόντων.

Διάρκεια: 12 εβδομάδες
Ώρες Διδασκαλίας: 24 ώρες
Ώρες Εργασίας: 66 ώρες

Κόστος Συμμετοχής

Κόστος μαθήματος: €350
Early Registration, έως 20/9: €315
Επιλογή 2 ή περισσοτέρων μαθημάτων, έκπτωση 20%: €280
Φοιτητές, άνεργοι, ειδικές περιπτώσεις, έκπτωση 20%: €280

Προκαταβολή €100, το υπόλοιπο ποσό σε 1 δόση. Το αποδεικτικό κατάθεσης μπορεί να αποσταλεί μέσω email στο openart@ionio.gr μετά την εγγραφή.

Eξοπλισμός

Λειτουργικό Σύστημα Windows
Hardware (απαραίτητο) ενδεικτικά:
CPU 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor with SSE4.2 instruction set
GRAPHICS HARDWARE Refer to 3ds Max Certified Hardware
RAM 4 GB of RAM minimum (8 GB or more recommended)
POINTING DEVICE Three-button mouse



Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους σχολών διαφόρων ειδικοτήτων που έχουν αντίληψη γραμμικού και ελεύθερου σχεδίου, σε εικαστικούς και επαγγελματίες που επιθυμούν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στον τρισδιάστατο σχεδιασμό.

Προϋποθέσεις

Καλές γνώσεις υπολογιστών και Αγγλικής γλώσσας.

Επιμέλεια Μαθήματος: Δημήτριος Αγαθόπουλος

dimagath@yahoo.gr

Δημήτριος Αγαθόπουλος – Εικαστικός / Digital Artist
Σπούδασε οικονομικά στο Metropolitan College και ζωγραφική στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Α.Π.Θ, στη συνέχεια ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Α.Σ.Κ.Τ. “Ψηφιακές Μορφές Τέχνης” και βρίσκεται στη διαδικασία κατάθεσης πρότασης διδακτορικής διατριβής. Το καλλιτεχνικό του έργο περιλαμβάνει 3D sculpting, 3D animation, ψηφιακές προβολές “projection mapping”, ψηφιακή σκηνογραφία και ζωγραφική. Ως εικαστικός, συμμετέχει ενεργά σε εικαστικά δρώμενα, εκθέσεις και ερευνητικά έργα. Την τρέχουσα περίοδο εργάζεται ως ακαδημαϊκός υπότροφος στο Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής της Σχολής Εφαρμοσμένων και Πολιτισμού του Π.Α.Δ.Α. και ως Π.Δ. 407 στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ψηφιακές Μορφές Τέχνης” της Α.Σ.Κ.Τ.