ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΤΜΗΜΑ TEXNΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ

Σεμινάριο Lumion

Lumion for Beginners

Το Lumion είναι το πιο γρήγορο λογισμικό τρισδιάστατης απεικόνισης (rendering) κατασκευασμένο για αρχιτέκτονες, σχεδιαστές αλλά και για όσους ασχολούνται γενικότερα με εφαρμογές τρισδιάστατης σχεδίασης. Ο φωτορεαλισμός είναι τις περισσότερες φορές μια αργή και κουραστική διαδικασία, μεταφέροντας όμως το μοντέλο σας στο Lumion, έχετε τη δυνατότητα να το απεικονίσετε φωτορεαλιστικά σε εικόνα, βίντεο ή πανοραμική φωτογραφία, σε ελάχιστο χρόνο. Με τα εργαλεία που προσφέρει το Lumion, μπορείτε με εύκολο και γρήγορο τρόπο να κατασκευάσετε το κατάλληλο περιβάλλον για τα μοντέλα σας, από το πυκνό δασικό τοπίο έως το αστικό περιβάλλον, θα βρείτε εκατοντάδες αντικείμενα στις βιβλιοθήκες του, όπως δέντρα θάμνους, αυτοκίνητα, ανθρώπους, εσωτερικά έπιπλα, εξωτερικά αντικείμενα και άλλα.
Με το Lumion θα έχετε περισσότερο χρόνο για σχεδιασμό και λιγότερο χρόνο αναμονής για την οπτική απόδοση του μοντέλου σας.

Στόχοι Μαθήματος

Στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση της εφαρμογής Lumion για την εύκολη δημιουργία και επεξεργασία φωτορεαλιστικών περιβαλλόντων καθώς και τη συνεργασία με διάφορες εφαρμογές τρισδιάστατης μοντελοποίησης για την εισαγωγή, επεξεργασία και οπτικοποίηση τρισδιάστατων μοντέλων. Το Lumion προσφέρει μια εύχρηστη και σημαντικά γρήγορη μηχανή ρεαλιστικής απεικόνισης (still frame) και δημιουργίας animation δίνοντας στον δημιουργό την ευελιξία του χρόνου και των επιλογών που χρειάζεται για να συνθέσει με τον καλύτερο τρόπο τις προτάσεις του.

Syllabus

Εγκατάσταση εφαρμογής-Benchmarking-Setup / Εισαγωγή στο Lumion / Περιβάλλον και εργαλεία εφαρμογής
Διαμόρφωση εδάφους – εξωτερικού χώρου / Χρήση εργαλείων Sculpt-Paint-Water-Layers
Εισαγωγή και χειρισμός αντικειμένων στο χώρο (Lumion Library) / Δημιουργία σκηνής με assets
Εισαγωγή τρισδιάστατου μοντέλου (obj, fbx, max file) / 3Ds Max workflow / Διαμόρφωση Material Slots
Λήψη downloadable 3D content από sites / Εισαγωγή μοντέλων στο Lumion δημιουργία Libraries
Εισαγωγή στα Lumion Materials/ Παραδείγματα πάνω στο μοντέλο/ Downloadable Materials
Φωτισμός εσωτερικού και εξωτερικού χώρου / Δοκιμές σε μοντέλα / Φωτισμός σκηνής
Χρήση Lumion scene effects // Εργαλεία Animation
Διαμόρφωση τελικής σκηνής / Ρυθμίσεις περιβάλλοντος (μοντέλο καιρού, φωτισμός, βλάστηση)
Ρεαλιστική απόδοση σκηνής (φωτογραφία//animation) Ρυθμίσεις Κάμερας / Effects, Filters,C.Correction

Πιστοποίηση

Στους συμμετέχοντες που ολοκληρώνουν με επιτυχία το μάθημα δίνεται ‘Πιστοποίηση Επιμόρφωσης’ στο πρόγραμμα OPEN ART από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Ιονίου Πανεπιστημίου (ΚΕΔΙΒΙΜ). Επίσης δίνονται 3 ECTS και 3.6 ECVET.

Περίοδος / Διάρκεια

Εαρινό Εξάμηνο
Τα μαθήματα είναι δίωρα και πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες για τη διευκόλυνση των συμμετεχόντων.

Διάρκεια: 12 εβδομάδες
Ώρες Διδασκαλίας: 24 ώρες
Ώρες Εργασίας: 66 ώρες

Κόστος Συμμετοχής

Κόστος μαθήματος: €350
Early Registration, έως 20/9: €315
Επιλογή 2 ή περισσοτέρων μαθημάτων, έκπτωση 20%: €280
Φοιτητές, άνεργοι, ειδικές περιπτώσεις, έκπτωση 20%: €280

Προκαταβολή €100, το υπόλοιπο ποσό σε 1 δόση. Το αποδεικτικό κατάθεσης μπορεί να αποσταλεί μέσω email στο openart@ionio.gr μετά την εγγραφή.

Eξοπλισμός

Windows 10 64Bit (κατα προτίμηση), κάμερα και μικρόφωνο.
Επεξεργαστής: Intel/AMD με πάνω από 2000 score στη λίστα https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html

Κάρτα γραφικών: 3GB και άνω
RAM: 16GB και άνω
Σκληρός δίσκος: 50GB και άνω διαθέσιμος χώρος

Σε ποιους απευθύνεται

Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές/απόφοιτους αρχιτεκτονικών σχολών, γραφιστικής, διακοσμητικής, εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών και σε επαγγελματίες.

Προϋποθέσεις

Βασικές γνώσεις 3D σχεδιαστικών προγραμμάτων και καλές γνώσεις αγγλικών

Διδάσκων: Δημήτριος Αγαθόπουλος

dimagath@yahoo.gr

Δημήτριος Αγαθόπουλος – Εικαστικός / Digital Artist Σπούδασε οικονομικά στο Metropolitan College και ζωγραφική στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Α.Π.Θ, στη συνέχεια ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Α.Σ.Κ.Τ. “Ψηφιακές Μορφές Τέχνης” και βρίσκεται στη διαδικασία κατάθεσης πρότασης διδακτορικής διατριβής. Το καλλιτεχνικό του έργο περιλαμβάνει 3D sculpting, 3D animation, ψηφιακές προβολές “projection mapping”, ψηφιακή σκηνογραφία και ζωγραφική. Ως εικαστικός, συμμετέχει ενεργά σε εικαστικά δρώμενα, εκθέσεις και ερευνητικά έργα. Την τρέχουσα περίοδο εργάζεται ως ακαδημαϊκός υπότροφος στο Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής της Σχολής Εφαρμοσμένων και Πολιτισμού του Π.Α.Δ.Α. και ως Π.Δ. 407 στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ψηφιακές Μορφές Τέχνης” της Α.Σ.Κ.Τ.