ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΤΜΗΜΑ TEXNΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ

OPEN
ART

GALLERY

Το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου επενδύει στην προβολή και προώθηση των φοιτητικών έργων. Με αυτόν τον τρόπο ενθαρρύνει φοιτήτριες και φοιτητές του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών να συμμετάσχουν στις καλλιτεχνικές του δράσεις. Για 13 χρόνια διοργανώνει το Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Τεχνών στην Κέρκυρα, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με πολιτισμικές δομές, όπως το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Athens Digital Arts Festival και το ADD Festival.

Περιλαμβάνονται έργα που συμμετείχαν στις παρακάτω δράσεις:
Interfaces, Έργα μαθήματος "Τέχνη και Τεχνολογία", Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, διδάσκοντες: Νίκος Κανελλόπουλος, Άγγελος Φλώρος, 2018
Ιδιωτικός Βίος - Δημόσιος Βίος - Θάνατος
, Έργα μαθήματος "Βιντεοτέχνη", Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, διδάσκων:  Άγγελος Φλώρος, 2018
Bliss Machines, Ατομική έκθεση, Βασίλης Αλεξάνδρου, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Διπλωματική εργασία, 2018
Performances, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Garage 21, Κέρκυρα, 2018
Thesis #18, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Διπλωματικές εργασίες, 2018
Thesis #19, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Διπλωματικές εργασίες, 2019
Interfaces, Έργα εργαστηρίων "Arduino" & "Processing", Dynamo Projects Space, Θεσσαλονίκη, 2013

Εκθέσεις με έργα Οπτικοακουστικών
και Διαδραστικών Εγκαταστάσεων

Interfaces
Νέο Φρούριο, Κέρκυρα
2018

Εκθέσεις με έργα Οπτικοακουστικών έργων με μετρήσεις και δεδομένα πραγματικού χρόνου. Η εμβύθιση των φοιτητών σε μια σπουδή σύνθεσης μηχανισμών εισόδου και εξόδου χρησιμοποιήθηκε ως γεννήτρια οπτικοακουστικών έργων με μετρήσεις και δεδομένα πραγματικού χρόνου. Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες κλήθηκαν να επιλέξουν τουλάχιστον έναν αισθητήρα, όπως φωτός, ήχου, ανέμου, θερμοκρασίας, μαγνητισμού, ηλεκτρισμού, υγρασίας, κτλ. σε συνδυασμό με συσκευές εξόδου, όπως φωτιστικές πηγές, μοτέρ και ηχεία. Το εκπαιδευτικό και ερευνητικό πρόγραμμα του μαθήματος υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις αρχές ανοιχτών τεχνολογιών όπως η ηλεκτρονική πλατφόρμα Arduino, η γλώσσα προγραμματισμού Processing και πλήθος άλλων ελεύθερων από πνευματικά δικαιώματα εργαλείων σχεδιασμού και κατασκευής. Διδάσκοντες: Νίκος Κανελλόπουλος, Άγγελος Φλώρος

Η έκθεση «Διεπαφές» φιλοξενεί τα παρακάτω έργα:
Χωρίς τίτλο, Φένια Ηλιάδου, Βασίλης Αλεξάνδρου
Laser mixer, Βασίλης Μουζακίτης, Κωνσταντίνος Κιόσης
Senshi (πολεμιστής), Ορέστης Δημόπουλος (video)
Αμίλητο νερό, Τζελίνα (Ευγενία Ελένη) Πάλλα
Cymantics, Μάρθα Γωγάκου, Δημήτριος Τσίπης
An Ethereal Modulator, Νίκος Καρναμπατίδης

Χωρίς τίτλο

Χωρίς τίτλο

Το έργο αποτελείται από παλιά αντικείμενα όπως μία σχολική καρέκλα, ένα ηχείο τηλεόρασης και παλιά καλώδια, τα οποία συνδυάζονται με καινούρια υλικά όπως microcontroller Arduino, αισθητήρας φωτός. Ο θεατής εισέρχεται στον εκθεσιακό χώρο και αντικρίζει μία σχολική καρέκλα, στην πλάτη της οποίας έχει τοποθετηθεί παλιό ηχείο, που παίζει σε επανάληψη με ηλεκτρονικούς ήχους (Bip), τον εθνικό ύμνο.

Senshi (πολεμιστής)

Senshi (πολεμιστής)

Το περιεχόμενο του έργου είναι ένα πλήθος πολεμιστών το οποίο στέκεται ακίνητο περιμένοντας τον θεατή να σταθεί εμπρός του και να το ελέγξει η αλλιώς να πάρει τη θέση του δαίμονα που θα το κυριεύσει. Η ιδέα του πλήθους προέρχεται από το terakota army, ένα πλήθος πήλινων στρατιωτών τοποθετημένων στον τάφο του πρώτου αυτοκράτορα της Κίνας Qin Shi Huang και έχει ως σκοπό να δώσει στον θεατή κάποιου είδους εξουσία αλλά και “ευθύνη” για της πράξεις των πολεμιστών ως διαχειριστής τους.

Lazer mixer

Lazer mixer

Η διάταξη Laser Mixer είναι ένας οποτικοακουστικός διαδραστικός μίκτης ήχων. Η διάταξη αυτή δημιουργεί δέσμες φωτός με την χρήση ενός laser. Πιο συγκεκριμένα η δέσμη φωτός που εκπέμπει το laser σημαδεύει μια ανακλαστικη επιφάνεια (καθρέφτη). Ο καθρέφτης είναι τοποθετημένος πάνω σε ένα stepper motor το οποίο κινείται με μία περιοδικότητα. Αυτή η περιοδικότητα στην κίνηση του μοτέρ δημιουργεί ανακλασεις τέτοιες που σχηματίζουν στον αέρα δέσμες φωτός. Ο χρήστης του συστήματος ακουμπώντας-κόβωντας αυτήν την δέσμη, ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί ένα κανάλι ήχου. Έτσι καθώς ο χρήστης ακουμπάει τις δέσμες φωτός, δημιουργεί μία σύνθεση ενός προηχογραφημένου τραγουδιού μιξάροντας ζωντανά με τις κινήσεις των χεριών του.

Peccato originale

Peccato originale

'Peccato originale' is the Italian for “original sin”. Mankind’s “sin” and primary feature is eager for knowledge. This very feature leads mankind to progress and to overcome limits. Somehow, it brings the natural system of life to a short circuit. Other animals do not possess critical thoughts and creativity.

Cymantics

Cymantics

Το φαινόμενο Chladni αναφέρεται στο φαινόμενο του σχηματισμού κομβικών γραμμών από σωματίδια άμμου ή αλατιού σε μια δονούμενη πλάκα. Η θέση αυτών των κομβικών γραμμών αλλάζει με τη μεταβολή της συχνότητας των δονήσεων που δίδονται στην πλάκα.

An Ethereal Modulator

An Ethereal Modulator

Μέσω των δονήσεων, ο ήχος παραμένει για ορισμένο διάστημα στο σώμα και μετά εξαφανίζεται. Αξιοσημείωτος είναι ο αντίκτυπος που έχει ο ήχος στο ανθρώπινο σώμα. Ολόκληρος ο μηχανισμός του οργανισμού - οι μύες, η κυκλοφορία του αίματος, τα νεύρα, όλα αυτά κινούνται μέσω και χάρις στη δύναμη του κραδασμού. Και εφόσον για κάθε ήχο υπάρχει συνήχηση, τότε ολόκληρο το σώμα είναι μια ζωντανή συνήχηση του ήχου.

Αμίλητο νερό

Αμίλητο νερό

Αναφέρεται στο υποσυνείδητο, αξιοποιώντας το αρχέτυπο του υγρού στοιχείου και την ισχυρή σχέση που όλοι έχουμε με αυτό. Το νερό αποτελεί στοιχείο και προϋπόθεση ζωής για όλους τους ζωντανούς οργανισμούς. Το νερό που μας «ακούει» και αντιδρά, είναι η συνεκδοχή της φύσης που αντιδράει στην ανθρώπινη δραστηριότητα..

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Στα πλαίσια των μαθημάτων “Αλληλεπίδραση και Διεπαφές Υπολογιστικής Φυσικής” και “Διαδραστικών Εγκαταστάσεων” του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών ζητήθηκε από τους φοιτητές να διερευνήσουν πως δεδομένα του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και του σώματος μπορούν να διαμορφώσουν ένα πλαίσιο για την υλοποίηση μιας καλλιτεχνικής πράξης.

Ιδιωτικός Βίος, Δημόσιος Βίος, Θάνατος
Νέο Φρούριο, Κέρκυρα
2018

Η έκθεση ‘Ιδιωτικός Βίος, Δημόσιος Βίος, Θάνατος’ περιλαμβάνει οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν στα πλαίσια του μαθήματος “Βιντεοτέχνη” του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών. Αφορμή αποτέλεσε η διερεύνηση των νέων μέσων στις οπτικοακουστικές τέχνες, η διαχείριση της τεχνολογίας και η μεταφορά της κεντρικής ιδέας σε μία καλλιτεχνική εγκατάσταση στο χώρο. Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες με αφετηρία το γνωστικό αντικείμενο των προπτυχιακών σπουδών τους, όπως Τέχνες, Τεχνολογία Ήχου, Ανθρωπογνωστικές Σπουδές, Πληροφορική, κ.ά., πειραματίστηκαν με ποικίλες οπτικοακουστικές τεχνολογίες και τεχνικές για να διαμορφώσουν τελικά μια ιδιότυπη ανθρωπογεωγραφική μηχανική οπτικοακουστικών μέσων. Δομικό στοιχείο της καλλιτεχνικής σύνθεσης αποτέλεσε η αναζήτηση του “μέσου” ως οδηγού για τη διαμόρφωση της φόρμας και της μορφής φορέων της οπτικοακουστικής αφήγησης. Το περιεχόμενο του μαθήματος διαχειρίστηκε μια μεθοδολογία κατάταξης των ευρημάτων που ισχύει στην Αρχαιολογία. Τα αρχαιολογικά ευρήματα ταξινομούνται, (συνήθως,) διεθνώς σε τρεις θεματικές ενότητες: Ιδιωτικός βίος, Δημόσιος βίος, Θάνατος. Διδάσκων: Άγγελος Φλώρος

Η έκθεση «Ιδιωτικός Βίος, Δημόσιος Βίος, Θάνατος» φιλοξενεί τα παρακάτω έργα:
Θάνατος σε κοινή θέα, Φένια Ηλιάδου
Ohne Titel, Βασίλης Αλεξάνδρου
Ύπαρξη-τέλος-ύπαρξη, Αντωνία Ράντο
Modern Time, Ανδριάνα Κουμεντάκου
Έναστρη Νύχτα, Γιάννα Καλή
UnIty, Παναγιώτα (Γιώτα) Κότικα
Αλληλουχία 1, Μαρία Τσιρουκίδου

Δύο είναι – τέλος – είναι

Δύο είναι – τέλος – είναι

Το έργο παρουσιάζει ιδιωτικό, δημόσιο βίο και θάνατο να εκτυλίσσονται σε παράλληλο χρόνο, συσχετίζοντας τα αποσπάσματα που περιγράφουν τις εκάστοτε καταστάσεις. Τα γεγονότα είναι καταγεγραμμένα στο μετρό, στο δρόμο, σε στάσεις λεωφορείων, στο νεκροταφείο και σε άλλους εσωτερικούς χώρους (μπαρ, διαμέρισμα). Πρόκειται για καθημερινούς ήρωες, ανθρώπους της διπλανής πόρτας, που δεν καταγράφονται στην Ιστορία, γιατί της είναι αδιάφοροι αλλά είναι αυτοί που τη διαμορφώνουν. Ό,τι δεν νομιμοποιείται ως Ιστορία, μπορεί να μετουσιωθεί σε τέχνη-ντοκουμέντο, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την καθημερινή και επαναλαμβανόμενη ιστορία.

Uni-ty

Uni-ty

Το έργο αυτό παρουσιάζει τη σοβαρότερη μορφή απομόνωσης, όπως τη μοναξιά που βιώνει κάποιος και ειδικά όταν περιβάλλεται από άλλους ανθρώπους. Πρόκειται για μια συγκεκριμένη μορφή αποστασιοποίησης που είναι ακούσια - καθώς επιβάλλεται από άλλους - δημιουργώντας μια κατάσταση δυσαρέσκειας με χαρακτηριστικά την πικρία και μια αίσθηση τιμωρίας. Η παρουσία των άλλων είναι ορισμένες φορές κάτι που μπορεί να εντείνει την εμπειρία της μοναξιάς, ενώ παρουσιάζεται οπτικά ως ένα συναίσθημα αόρατο και άγνωστο μέσα σε μια ομάδα.

Θάνατος σε κοινή θέα

Θάνατος σε κοινή θέα

Το έργο αποτελεί ένα σχολιασμό της αστυνομικής και πολιτικής βίας, της βίας μέχρι θανάτου, στην κοινωνία. Πρόκειται για μία μπουγάδα, στο σχοινί της οποίας αντί για καθαρά φρεσκοπλυμένα ρούχα θα κρέμονται κέρινες σάρκες κατακρεουργημένων κορμιών. Η σάρκα λειτουργεί ως τόπος υποδοχής των κοινωνικών και ψυχολογικών πιέσεων - καταστάσεων. Είναι το σημείο το οποίο αλληλεπιδρά με τον εξωτερικό και εσωτερικό κόσμο (σωματική και ψυχική βία, αντίστοιχα).

Ohne Titel

Ohne Titel

Πρόκειται για έργο εγκατάστασης το οποίο αποτελείται από ένα κινητό τηλέφωνο (smart phone) και μία επιγραφή στον τοίχο από οδοντόκρεμα χρώματος λευκού-μπλε. Στην επιγραφή υπάρχει ο αριθμός του τηλεφώνου, τον οποίο όταν ο επισκέπτης της έκθεσης καλέσει, το κινητό τηλέφωνο της εγκατάστασης χτυπά με μουσικό ήχο το τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη «Ένα το χελιδόνι» μεταφρασμένο στα γερμανικά (εκτέλεση σε διεύθυνση του ίδιου του Θεοδωράκη, Λειψία 1982). Ο «θεατής» μπορεί να επεκτείνει τη διάδρασή του με το έργο αφήνοντας ενδεχομένως το μήνυμά του στον τηλεφωνητή του τηλεφώνου.

Bliss Machines, Bασίλης Αλεξάνδρου
Αλευραποθήκες, Παλαιό Φρούριο, Κέρκυρα
2019

Η έκθεση αυτή αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια της εικαστικής έρευνας μου των τελευταίων χρόνων που επιχειρεί να επεκτείνει τα όρια της γλυπτικής. Στις τρεις εγκαταστάσεις που παρουσιάζονται, τυχαία ευρήματα ή κατ’ άλλους αστικά απορρίμματα, ενεργοποιούνται με τη βοήθεια νέων μέσων προκειμένου να δημιουργήσουν ένα εννοιολογικό πλαίσιο που εγείρει προβληματισμούς αναφορικά με την ισχύ των ανθρώπινων δικαιωμάτων στις σύγχρονες κοινωνίες (video)

Thesis #18
Αλευραποθήκες, Παλαιό Φρούριο, Κέρκυρα
2018

Συμμετείχαν:Εκείνος χωρίς όνομα, Κωνσταντίνος Καραπαναγιώτης, επιβλέπων: Άγγελος Φλώρος
Memory cinema, Βασίλης Μπούκης, επιβλέπων: Άγγελος Φλώρος 
I AM, Ελένη Σταυρακίδου, επιβλέπων: Άγγελος Φλώρος   (video)
Πορτραίτο Εξουσίας-κάνοντας ορατό το αόρατο, Δημήτριος Μπελογιάννης, επιβλέπων: Άγγελος Φλώρος
Water Shapes, Μαρία Παπαδοπούλου, επιβλέπων: Γιάννης Δεληγιάννης
Ηχητικό Origami, Μάντυ (Αδαμαντία) Αλμπάνη, επιβλέπων: Άγγελος Φλώρος

Thesis #19,
Νέο Φρούριο, Κέρκυρα
2019

Έκθεση Διπλωματικών εργασιών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου του ακαδημαϊκού έτους 2018-2019. Παρουσιάζονται 12 διπλωματικές εργασίες βιντεοτέχνης, οπτικοακουστικών και διαδραστικών εγκαταστάσεων, προβολές καθως και έργα παραστατικών τεχνών. Τα έργα των διπλωματικών εργασιών εκτέθηκαν από τις 7 έως 12 Μαΐου 21019 στο Νέο Φρούριο της πόλης της Κέρκυρας. 

Συμμετείχαν:
Αλληλουχίες / Κρούσεις
, Μαρία Τσιρουκίδου, επιβλέπων:Κωνσταντίνος Τηλιγάδης
Εκτός τόπου (βιωματικές καταστάσεις), Αντωνία Ράντο, επιβλέπων:  Άγγελος Φλώρος
The echo of the eco, Αργυρού Αικατερίνη, επιβλέπων:  Κωνσταντίνος Τηλιγάδης
Σωματικότητα, Συμβολισμός & Μη λεκτική επικοινωνία, Φανή-Ελένη Πανδή, 
επιβλέπων: Νίκος Κανελλόπουλος
Σταυρόλεξο,
Αναστάσιος Τσεσμετζής, επιβλέπων: Ανδρέας Γιαννακουλόπουλος
Crash / Οπτική απόλαυση της καταστροφής, Φώτης Κολοκυθάς, 
επιβλέπων:  Άγγελος Φλώρος
ΟπτικοΑκουστικό Λέιζερ Μίκτης x3
, Βασίλης Μουζακίτης, Κωνσταντίνος Κιόσης, 
επιβλέπων: Άγγελος Φλώρος
Ανακατασκευή
, Ανδριανα Κουμεντάκου, επιβλέπων: Κωνσταντίνος Τηλιγάδης
Πλάνης
, Ορέστης Δημόπουλος, επιβλέπων: Κωνσταντίνος Τηλιγάδης  ( video)
Θύμα ή θύτης;, Φένια Ηλιάδου, επιβλέπων: Άγγελος Φλώρος    ( video)
Iεροτοπία,
Σύνθια Γεροθανασίου, επιβλέπων: Κωνσταντίνος Τηλιγάδης
Ηλακάτη,
Τριανταφυλλίδου Αναστασία, επιβλέπων: Κωνσταντίνος Τηλιγάδης

Interfaces
Dynamo Project Space, Θεσσαλονίκη 
2013.

Στην έκθεση έλαβαν μέρος άτομα που συμμετείχαν στα δύο εργαστήρια ανοιχτών τεχνολογιών για την τέχνη. Τα εργαστήρια Arduino και Processing πραγματοποιήθηκαν στο Dynamo Projects Space το 2012-2013 (video)

Στην έκθεση συμμετείχαν:

ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ, Μάριος Παπανικολάου | Πένυ Μιχαηλίδου
Η εγκατάσταση στο χώρο αναγνωρίζει το, συνεχώς μεταβαλλόμενο, από το θεατή, πεδίο των ερεθισμάτων. Οι ενσωματωμένοι στον μηχανισμό αισθητήρες αντιλαμβάνονται ένταση φωτός, ήχου και μεταβολή της κίνησης των σωμάτων. Ένα σχεδον “αναπνέον” αντικείμενο που η μορφή του μετασχηματίζεται ανάλογα με την in situ παρουσία των σωμάτων.

ARACHNE, Σταύρος Απότσος | Νάσος Ρωσσικόπουλος | Στέλλα Ρωσσικοπούλου
Η “Arachne” είναι ένα διαδραστικό σύστημα ύφανσης που αποτελείται από έναν αυτοσχέδιο αργαλειό συνδεμένο με έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή που τραβάει φωτογραφίες πορτραίτου.

BODY INSTRUMENT FOR TWO, Δήμητρα Μπίλλια (video)
Παίξτε μουσική μαζί. Μια χωροηχητική εγκατάσταση για δύο επισκέπτες. Ένα διαδραστικό μουσικό όργανο που παίζεται με ολόκληρο
το σώμα.

CCALENDAR, Αντώνης Λουράντος (video)
Ένα ημερολόγιο για όλα τα έτη... χωρίς τέλος... Το ημερολόγιο αποτελείται από 30 led και κάθε ημέρα που περνάει ανάβει στη σειρά το ένα led μετά το άλλο υποδεικνύοντας την αντίστοιχη ημερομηνία. Η ημερομηνία είναι ευδιάκριτη και μέσα σε απόλυτο σκοτάδι καθώς αναγνωρίζει την έλλειψη φωτός και ενεργοποιούντε τόσα led όσo είναι η ημερομηνία. Στην οθόνη με την αφή ηλεκτροφόρου μελανιού ενεργοποιείται το tip της ημέρας.

MIRACLEWORKER, Μελίνα Καρανίκα | Τάνια Τσαμπάζη
Το concept της εγκατάστασης διαχειρίζεται το θέμα της θεοποίησης και θαυματοποίησης, που στη συγκεκριμένη περίπτωση σχολιάζεται διττά ως προς το μεταφυσικό, αλλά και ως προς την τεχνολογική εξέλιξη.

SOUL TRAP PROJECT, Αλίκη Βαϊνά | Νέστορας Φιλιούσης | Ειριάννα Βάινα | Στάμος Οικονόμου | Γιώτα Κούλαλη | Σοφοκλής Κοντάκης | Άννα Στερεοπούλου
Το Soul Trap είναι μια διαδραστική εγκατάσταση που βασίζεται στην οπτική επικοινωνία με το χρήστη. Μπαίνοντας σε ένα σκοτεινό χώρο, βίσκεσαι στη μέση μιας μυστηριώδους σύνθεσης με την αντανάκλασή σου να παγιδεύεται σε έναν γιάλινο κύβο, αντικατοπτρίζοντας  τις κινήσεις σου. Φεύγοντας συειδητοποιείς ότι ένα κομμάτι σου μένει πίσω.

TWEET O’ PHONE, Ράνια Τότσικα
Το “tweet o’ phone” είναι μια μηχανή ανάγνωσης των μηνυμάτων που δημοσιεύονται μέσω twitter O Paul, σαν ένας σύγχρονος εκφωνητής
της διαδικτυακής επικαιρότητας, εκφωνεί τα "τελευταία νέα".

ΝΕΥΡΩΝΑΣ, Γιώργος Γκιάτας | Ζαφειρία Γκόλαντα | Γιώργος Δημητρίου
Η εγκατάσταση χρησιμοποιεί μία απλή κυλινδρική κατασκευή αποτελούμενη από πολλές λωρίδες, σαν αναφορά στα ανθρώπινα νεύρα.
Στον ψηφιακό κόσμο, η αναπαράσταση εξετάζει αυτή τη μορφή ως ένα ελεύθερο πλέγμα με πολλαπλά σημεία ελέγχου, δίνοντας έτσι 
την ευκαιρία επεξεργασίας/μεταμόρφωσης σε πραγματικό χρόνο εκμεταλλευόμενη την νέα τεχνολογία του leap motion.

ΠD, Αθανάσιος Τσαβάρας | Ιωάννης Τσαβάρας
Μάρμαρο, Οπτικές ίνες, Arduino Platform.

Performing Arts
Garage 21, Κέρκυρα
2018

Έξι έργα της ερμηνευτικής τέχνης του 12ου Φεστιβάλ της Σχολής Μουσικής και Οπτικοακουστικών Τεχνών του Ιονίου Πανεπιστημίου θέλοντας να υπενθυμίσουν συνομιλίες για την "επιτέλεση του καθημερινού", ενεργοποιούν εικόνες και ήχους από τον πραγματικό κόσμο βυθισμένα στο σκοτάδι του υποσυνείδητου και ενσαρκώνουν την τεχνολογία σε ένα αισθητικό - αισθητηριακό παιχνίδι. Φοιτητές και διδάσκοντες του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας μέσα από τα έργα της Performing Art διαμορφώνουν μια ιδιότυπη καλλιτεχνική έκφραση, πολλές φορές σε συνεργασία με το ζωντανό κοινό.
Συμμετείχαν:

M & G, Τζελίνα (Ευγενία Ελένη) Πάλλα
Project 15, Ευγενία Ζάγουρα, DOCs Theatre, Απόστολος Λουφόπουλος, Μελίνα Σχινά
Η επιτέλεση του καθημερινού, Μαργαρίτα Τσουλουχά
Skinline Skin, Francesco Kiais